Novosti

  • Minimalizam za Dane vjenčanja 2010.

    Minimalizam za Dane vjenčanja 2010.


    Na ovogodišnjim je Danima vjenčanja tvrtka Prolight odlučila prikazati svu moć svjetlosti na najjednostavniji mogući način. U minimalistički uređenom izložbenom prostoru na Zagrebačkom velesajmu kojim je dominirala crna boja, postavljena su četiri velika buketa cvijeća. Zahvaljujući vrhunskoj rasvjeti buketi su mijenjali boju, a ljepota prizora mnoge je posjetitelje nagnala da ga ovjekovječe fotoaparatima. Organizatori su za taj nastup Prolight dodijelili treću nagradu za najljepši štand.

    03.10.2010
    Bojenje prostora i rasvjeta za vjenčanja. Specijalni efekti i laser show
  • Nagradama ovjenčan nastup na Jesenskom međunarodnom velesajmu 2010.

    Tvrtka Prolight osvojila je Kristalnu skulpturu za najuspješniji ukupni nastup na 86. Jesenskom međunarodnom velesajmu te priznanje za visoku razinu ukupnog nastupa na Sajmu glazbe i multimedije.

    Prolight je sajam iskoristio za svjetsku premijeru Ildine verzije laserske harfe. Posjetitelji su sami svirali harfu impozantnih dimenzija i oduševljavali se njezinom glazbom. Naime, glazba, tj. tonovi nastaju prekidom laserske zrake.Dodatnu atraktivnost harfi je dala djevojka omotana svjetlećim žicama. Osim u laserskoj harfi posjetitelji su u izložbenom prostoru Prolighta na Zagrebačkom velesajmu mogli uživati i u drugim laserskim atrakcijama. Mnogi nisu mogli odoljeti izazovu laserskog labirinta, pa su u provlačenje kroz laserske zrake kretali kako mališani, tako i umirovljenici. Svakih sat vremena prikazivao se i poseban laser show. On je na oduševljenje okupljenih završavao pojavom velike glave na vodenom zidu koja je izgovarala tekst pjesme.

    26.09.2010
    Laser harfa, laser labirint, laserske predstave
  • Laserski labirint iz radionice Prolighta

    Na zahtjev klijenta da naprave igru inspiriranu filmovima u kojima pljačkaši kradu skupocjeni dijamant zaštićen laserskim zrakama, stručnjaci Prolighta stvorili su jedinstven laserski labirint. Proizvod potpisuju u cijelosti - od ideje preko razvoja softwarea do proizvodnje elektronike koja upravlja cijelim sustavom. Zahvaljujući tomu atraktivna je adrenalinska igra zaštićena u Zavodu za intelektualno vlasništvo. Što se samih pravila sudjelovanja u igri tiče, igrač se u stilu najnapetijih scena akcijskih filmova treba provući kroz mrežu zelenih laserskih zraka. Dodir, tj. prekid zrake uključuje alarm. Prostorom istog trena odjeknu sirene i počne bljeskati svjetlost koja označava uzbunu. Početak i kraj labirinta označeni su crvenim laserskim zrakama pa se ulazak i izlazak iz njega precizno bilježe prekidom zrake. Na taj način stvara se top lista igrača. Rezultati se ispisuju na plazma ekranima.

    23.04.2010
    Laserski labirint - Prolight
  • Najljepši izlagački prostor na Sajmu vjenčanja 2010.

    Tvrtka Prolight osvojila je prvu nagradu za najljepši izlagački prostor na Sajmu vjenčanja 2010. godine u Areni Zagreb. Iako je iza tvrtke bilo osvajanje triju nagrada na sajmovima vjenčanja, ova nova posebno je priznanje. Dokaz je to da Prolightovi stručnjaci idu ukorak s trendovima i željama mladenaca, a sami sebi postavljaju nove izazove u kreativnosti i realizaciji zamišljenih ideja. Za ovogodišnji su sajam zamislili štand koji će se iz temelja razlikovati od ostalih. I zato je umjesto bijele podloge, tipične za vjenčanja, izabrana crna. Na njoj je zabljesnulo stotinu disko kugli u veličinama od 5 do 50 cm. U impresivnu se scenu uklopio i natpis „Prolight“ izrezan od zrcala. Takav je izložbeni prostor polučio oduševljenje kako posjetitelja sajma, tako i ocjenjivačkog suda.www.prolight.hr/vjencanja-rasvjeta

    07.02.2010
    Prolight - laser show i specijalni svjetlosni efekti
  • Multimedijski show Prolighta na Sajmu glazbe i multimedije 2009.

    Na Sajmu glazbe i multimedije na Zagrebačkom velesajmu tvrtka Prolight hrvatskoj je javnosti predstavila multimedijski show u potpunosti sinkroniziran putem SMPTE-a. O koliko je atraktivnom showu riječ, govori činjenica da je izložbeni prostor od 200 m² bio premali za sve koji su u njemu željeli uživati. Svakih sat vremena kad bi počinjao show, prostor bi ispunile stotine ljudi. U idućih desetak minuta uživali su u veličanstvenoj kombinaciji rasvjete, specijalnih efekata, laser showa s projekcijom grafika na motorizirani hologramski ekran, video projekcije na vodeni zid i pirotehnike koju je potpisivala Mirnovec Pirotehnika. Većina okupljenih ostala bi bez daha, a posebno priznanje za nastup na sajmu tvrtki Prolight Zagrebački je velesajam dodijelio treću godinu zaredom.

    15.11.2009
    Prolighta na Sajmu glazbe i multimedije 2009. - Prolight
  • Najuspješniji ukupni nastup na Sajmu glazbe i multimedije 2008.

    Na Sajmu glazbe i multimedije na Zagrebačkom velesajmu tvrtka Prolight osvojila je prvu nagradu za najuspješniji ukupni nastup te posebno priznanje Zagrebačkog velesajma. Taj su uspjeh polučili showom čiji je početak inspiriran glazbom iz Ratova zvijezda. Show koji je napravljen laserima, grafikom projiciranom na vodenom zidu i specijalnim ogledalima za lasere, publiku je oduševio 3D projekcijom starfightera, R2D2-a i C3PIO-a te dolaskom „pravih“ Dartha Vadera i Lukea Skywalkera. Glumci, maskirani u likove iz slavne sage, na svega nekoliko metara ispred publike započinjali bi borbu originalnim svjetlosnim mačevima. Uz njih atraktivnu su scenu dopunjavali stormtrooper i princeza Lea. O kakvoj je atrakciji riječ, među prvima je prepoznala Star Wars udruga iz Zagreba koja je Prolightu pomogla pri nabavki kostima i mačeva. Osim što su oni koji su ga vidjeli, o ovom showu pričali još mjesecima, mnogi od njih svoje su snimke stavili i na You Tube.

    16.11.2008
    Prolight nastup na Sajmu glazbe i multimedije 2008. - Prolight